Antagonista

Han kommer till hästhimlen. Så säger jag till barnet som fortfarande inte förstått vad döden innebär. "Vad gör han sen?" Säger två oförstående ögon. Då vackra vackra barn är han borta för alltid och kvar blir ännu ett tomrum som förut varit fyllt av en varm mule och genomsnälla ögon. Han räddade mig från det eviga mörker som nådde mig när Lukas försvann. Tack Ante. Tack för alla gånger jag gråtit ut hos dig. Tack för att du lärt mig otroligt mycket. Jag älskar dig. Ditt speciella humör och dina racergalloper. Jag älskar allt med dig. Tack för att du har älskat allt med mig.
Allmänt | |
#1 - - Amanda:

Bästa du, gråter nu och känner så mycket med dig... Önskar att det fanns nått jag kunde göra för att du ska slippa vara ledsen, men tyvärr finns det ju inget annat än tid som kan få det här att kännas mindre jobbigt.. Kram ❤️❤️

Upp